|
האריה שוב ניצח את הקוף הענק
אלון רוזנבלום
|
|
המאבק בסוף השבוע הראשון של 2006 בקופות הקולנוע בארצות הברית הוכרע לטובתו של האריה אסלן, ארבעת האחים ושאר ייצורי 'נרניה'.
זה השבוע השלישי ש'נרניה' ו'קינג קונג' נאבקים על הבכורה בראש רשימת שוברי הקופות.
'סיפורי נרניה: האריה המכשפה וארון הבגדים' הכניס בשבוע הרביעי להקרנתו 32.8 מיליון דולרים ובסך הכל הכניס הסרט 224 מיליון דולרים.
'קינג קונג' לעומת זאת, שמוקרן שלושה שבועות, הכניס 31.9 מיליון בסוף השבוע האחרון ובסך הכל 174 מיליון דולרים.
אגב, בהכנסות הכלל עולמיות המצב הוא הפוך. קינג קונג שהכניס ברחבי העולם 396 מיליון דולרים מוביל על 'נרניה' שנכון לכתיבת שורות אלו הכניס 381 מיליון דולרים ברחבי העולם.
אבל, על שני הסרטים המדוברים הללו מוביל 'הארי פוטר וגביע האש', הסרט, שמוקרן כבר 7 שבועות, נמצא במקום התשיעי ברשימת שוברי הקופות של סוף השבוע האחרון. הסרט הכניס 7.4 מיליון דולרים ובסך הכל עומד על 276 מיליון. הכנסותיו ברחבי העולם עומדות על 811 מיליון דולרים ונכון לכתיבת שורות אלו הוא נמצא במקום ה- 14 ברשימת הסרטים הריווחים של כל הזמנים, עובדה שבוודאי תשתנה עד תחילת השבוע הבא.
לא נראה כי המצב ישתנה בקרוב מכיוון שלא צפויים עוד בזמן הקרוב סרטי פנטסיה או מדע בדיוני שהם במסגרת 'אירועים קולנועיים' שקהל גדול מצפה להם (אלא אם כן 'מלחמת האופל' נופל מבחינתכם בקטגוריה הזו). בעצם, עד אמצע אפריל, אז ייצא 'וי כמו וונדטה' אין שום סרט משמעותי בתחום המדע בדיוני והפנטסיה שאמור לצאת לאקרנים. המצב שונה בתחום האימה - שיפרח כפי הנראה בחודשים הקרובים עם יציאתם של סרטים כמו 'הוסטל', 'יעד סופי 3', ו- The Hills Have Eyes.
|
|
|
לידיעה זו התפרסמו 15 תגובות
|
תגובות
|
1 הגיוני
|
|
8:37:00 04/01/2006
|
יוסי
|
|
שהאמריקאים יאהבו יותר עיבוד מודרני לסיפורי הנצרות, לעומת שאר העולם, שיודע לזהות סרט שמנגן על רגשות בוגרים יותר. נרניה הוא סרט מגמתי, שתרגם כמעט אחד לאחד את עלילותיו של ישו, והוא גם סרט שמרני-סטיגמתי (לקרב הנשים לא יוצאות). וכל זאת עוד לפני שהזכרנו שהוא משעמם להחריד
|
|
2 לא רוצה לקלקל לך
|
|
10:40:00 04/01/2006
|
זיו קיטרו
|
|
אבל כל עניין של הנצרות, לא ממש בולט למי שלא מכיר את הסיפורים כולם. למעשה לואיס כתב את הספרים בין השאר כי הוא הרגיש שאנשים לא מכירים את הסיפורים. נכון, הסיפור שמרני אבל הוא נכתב בתקופה שמרנית והיוצרים היום לא כיולים לשלוח נשים אל הקרב, זה שינוי של הסיפור ואז אנשים היו מתלוננים שזו אדפטציה לא טובה.
לגבי קינג קונג - סרט שמנגן על רגשות בוגרים יותר? אתה רציני? זה סרט על קוף מזוין ועל אפקטים. הוא משעמם, איטי, ארוך וגם התמימות שהייתה בגרסתו הראשונה נלקחה ממנו. אילו רגשות בוגרים כל כך נוגנו אצלך?
|
|
3 אל תתן לי את הבולשיט של 'תקופה שמרנית'
|
|
11:24:00 04/01/2006
|
אלון
|
|
גם טולקין כתב באותה תקופה, אך ספרו (והסרט) עדכניים ומרעננים כיום כפי שהיו כשראו אור לראשונה. לואיס פשוט היה אדם שמרן שחי במאה אחרת, ושחש צורך להטיף לעולם על אמונתו, ולכניס להם את ישו בדלת האחורית. אמן טוב יודע להפריד בין אמונתו לאומנותו, אך לואיס לא עמד בפיתוי ודחף לנו את הדת שלו בכוח. טולקין, והסרט קונג לא דוחפים לנו שטויות דתיות. וכן - קונג מציג רגשות בוגרים (לא ילדים שצוחקים כמו מפגרים, ואח"כ בוכים על מישהו שמת כל דקה) - התקשורים הארוכים והדיאלוגים המרגשים באמצעות מימיקה בלבד, של ווטס ובעיקר של קונג הם מדהימים.כל תנועה, מבע ואינטונציה של קונג מדויקים עד כאב. הוא השחקן הטוב בסרט. הסרט מציג את פתיחת לבו של יצור חי ליצור אחר, לאחר זמן רב בבדידות. סלח לי על שאני מעדיף את זה על פני בונים, ואריות שקמים לתחייה ביום השלישי. מזכיר לך משהו? ..חח
http://movies.walla.co.il/?w=/227/825573 - כל מילה מיותרת
|
|
4 פתיחת לבו של יצור חי ליצור אחר, לאחר זמן רב בבדידות???
|
|
14:28:00 04/01/2006
|
אלי הרשטיין
|
anakin@isf.co.il
|
אהא! אז על זה היה קינג קונג?
הבנתי.
בוא ננתח את זה לרגע, כלומר לדעתך מרדף הדינוזאורים הפרוע בא לבסס את הקשר הרגשי בין קונג לאהובתו? או אולי סצינת החרקים נועדה ליצור את מרחב הלב הפתוח שיאפשר לקונג לפתוח את ליבו? אם זה כך, חבל רק שלא קונג ולא אהובתו הופיעו בסצנות הללו שארכו כשעה. אני ממש מצטער לבשר לך את זה אבל הסיפור כרגע מספר על אישה מטורפת שממשיכה לאהוב את הפודלקונג הגדול שלה למרות שזה רוצח בדם קר אין ספור אנשים.
ואגב, איך קשורה בדידות לעניין ממש לא ברור לי - כי אין ספק בעיני הצופים שלקונג יש הרבה יותר מן המשותף עם הגודזילות שממלאות את האי שלו מאשר עם היבחוש-אדם שהוא מאמץ לעצמו.
קינג קונג הוא סרט שהיה צריך להיעשות בחצי הזמן ובעשירית התקציב - ואז היה יכול הבמאי לעסוק בלספר סיפור ולביים שחקנים במקום לרדוף אחרי דינוזאורים מוכי שחפת.
|
|
5 שאני אבין - כל עורכי ISF הם משוחדי נרניה?
|
|
16:06:00 04/01/2006
|
יוסי
|
|
בקונג, כמו בכל סרט, יש קו עלילה ראשי וקווי עלילה משניים. כך היו סצינות הדינוזאורים והחרקים, שלא נמשכו, כל אחד מהם, יותר משלוש דקות ברציפות. זאת, להבדיל מהסצינות האינטמיות בין קונג וווטס (כגון הצפייה המשותפת בשקיעה - סצנה מדהימה ועוצמתית, שגורמת לשיער לצמור מרוב מה שנאמר שם ללא מילים, וכן גם ההשתעשעות שלהם ביחד - על האי ובסנטרל פארק בניו-יורק). מלבד זאת, אתם כולכם אומרים שהסרט ארוך מדי, אך לא מפרטים במה בדיוק הוא ארוך מדי. עצם זה שהוא 3 שעות אינו נימוק מספק שהוא ארוך מדי. גם שר הטבעות היה 3 שעות, אך לא שמעתי איש מתלונן על כך. אני כן מסכים שהשעה הראשונה של הסרט קצת איטית. אך באותה עת אני מבין שהיא היתה הכרחית, בכדי לבנות אט אט את המתח של הקהל. היה זה אסון אילו 5 דקות לאחר פתיחת הסרט, אנו כבר היינו על האי, מתעמתים עם קונג. זה היה הורס לחלוטין את הסרט.
בנוסף לכל זאת, מה ההתלהבות הזו מנרניה? חשבתי ש- ISF הוא אתר על מדע בדיוני. נרניה הוא הרבה יותר סרט תיאולוגי מאשר מדע בדיוני. כמו שכבר אמרתי - קיראו את הברית החדשה, ותיווכחו שאתם קוראים את התסריט לנרניה.
|
|
6 ענו לך רק שני עורכים
|
|
17:07:00 04/01/2006
|
זיו קיטרו
|
|
יש עוד איזה חמישה מסתובבים כאן. משוחדי נרניה? לא זכור לי שקיבלתי סכום כסף, הטבות מיניות, נדל"ן או כל דבר אחר ממשפחתו של לואיס או מהאולפנים כך שמשוחד אני לא - אני כן אוהב את הסרט וכמובן את הספרים.
הרבה לפני שהייתה את ההשתוללות המעייפת ומהשעממת של "נרניה היא הברית החדשה" קראו את הספר אנשים ונהנו מהסיפור. מאחר ובכל זאת לואיס אמר שהוא כותב את נרניה על מנת לספר סיפורים מהברית החדשה לנוער אוכל לומר להגנתם שאולי אחת הסיבות לכך שהסיפור מהנה הוא שהברית החדשה, כמו התנ"ך, הם סיפורים מיתולוגיים נפלאים. הם מלאים בכל מה שצריך להיות בדרמה אנושית והם משפיעים על, ותן לי להדגיש את זה כראוי ההההה-מ-וווווו-ן יצירות. למעשה, מעטות היצירות הסיפוריות החפות השפעה דתית כלשהי.
אם ראיתי את שר הטבעות ונהניתי והלכתי ורכשתי את גרסת הדי וי די וישתי לארבע שעות ונהניתי - סימן שהסרט לא היה ארוך מידי. אם ראיתי את קונג והתחלתי לגרד את העור מעל הבשר, סימן שהוא היה ארוך מידי.
|
|
7 ולאלון
|
|
17:10:00 04/01/2006
|
זיו קיטרו
|
|
תודה לאל שג'קסון עשה את שר הטבעות כי לעומת לואיס, טולקין כותב כל כך משעמם עד כי קונג נראה כמו סרט מופת לצידו.
לגבי לואיס - הוא כתב ואמר ושב ואמר ושוב כתב שנרניה הוא התרומה שלו לדת הנוצרית ולסיפורי הברית החדשה. מה רע בזה? ואסלן לא הדמות היחידה שמתה וחזרה לחיים, האם כל סיפור בו יש תחייה מחדש הוא סיפור נוצרי?
אם כן, אני חושש שהידע שלך מוגבל מאוד. סיפור התחייה יושב לו אי שם לפני כמה אלפי שנים, הרבה לפני שהנצרות הומצאה. הוא חלק מהמיתוס האנושי והעובדה שישו מת וחזר לא נותנת לו מונופול על הטריק.
|
|
8 טוב, הייתי חייב להרים את הכפפה
|
|
17:22:00 04/01/2006
|
אלון רוזנבלום
|
|
איזה משוחד נרניה ואיזה נעליים. 'ספורי נרניה' הוא סרט לילדים קטנים והוא משעמם ונטול כל דימיון. (וכדאי שאפסיק כאן את הירידה על הסרט אחרת ארד לרמות ילדותיות כמו של הסרט, שלא לדבר על הילדים המעצבנים שבשמחה הייתי הופך אותפם לפסלי אבן. זה פשוט מדהים איך כל היצורים האנימטיביים בסרט הזה מצליחים לתת הופעה מוצלחת ומשכנעת יותר מארבעת הילדים.
לעומת זאת אני חושב שקינג קונג הוא האירוע הקולנועי של 2005. לא רק שהוא חווייה קולנועית מרהיבה מבחינה ויזואלית הוא גם מצליח לגעת ברגש ועלי לפחות הוא עבד ברמות. בפעמיים שראיתי אותו (נכון להיום) התרגשתי, בכיתי והלכתי עם ג'קסון את כל שלושת השעות מההתחלה ועד הסוך. אין מה לעשות, ג'קסון יודע לבנות עולם קולנועי והוא עושה זאת עם מיטב הטכנולוגיה שעומדת לרשותו.
|
|
9 יחי אלון רוזנבלום!
|
|
18:27:00 04/01/2006
|
אלון
|
|
מי אמר שהטעם הטוב מת?
|
|
10 Go Alon! Go Alon! Go Alon!
|
|
18:30:00 04/01/2006
|
יוסי
|
|
רק תלמד את ה- co-workers שלך להיות מבקרי קולנוע כמו שצריך
|
|
11 מרוב כל הדיבורים
|
|
19:34:00 04/01/2006
|
ליאור
|
|
על זה שנרניה הוא נוצרי, מטיף, ילדותי, הילדים משחקים גרוע, אף אחד לא שווה חוץ מהמכשפה, אין צילומי נוף, אין צילומי סטילס, האריה הוא ישו, ישו הוא אדוננו, וכו', אני מודיע רשמית שיצא לי כל החשק לראות את הסרט הזה, וזה די מדהים, כי עד לפני חודש חיכיתי לו בכליון עיניים, במיוחד אחרי הטריילר המעולה.
טוב, אולי פשוט אראה שוב את שר הטבעות במקום זה.
|
|
12 מר רוזנבלום - נחש מה?
|
|
22:47:00 04/01/2006
|
זיו קיטרו
|
|
אתה חושב שקונג הוא אירוע השנה. יש לי רעיון שיעניין את קוראי האתר. בתור העורך הראשי אני מטיל עלייך את המשימה לכתוב מאמר על קונג ולמה הוא יצירת מופת ואירוע קולנועי של הנשה. 600 מילים מינימום - GO
אני אכתוב אותו הדבר על נרניה, נעשה ראש בראש, נראה מי ינצח.
עכשיו תרים את הכפפה הזו.
|
|
13 המממ...
|
|
23:09:00 04/01/2006
|
אלי הרשטיין
|
|
ראשית מר רוזנבלום היקר, בהיותך עורך מדור הקולנוע, גם אני מצטרף לדעתו של זיו שרצוי שקולך ישמע ברבים. מינימום 1000 מילה - GO...
רק הערה קטנה, כמי שישב לידך בבית הקולנוע בהקרנה של נרניה אינני זוכר שנרדמת. אמנם לא התלהבת מהסרט אבל מכאן ועד להשתלחות הנוכחית בסרט הזה - ארוכה הדרך. אבל ניחא.
יוסי, לא אתחיל לפרט כאן את דעתי על שני הסרטים. תוכל למצוא אותה בכתבה במדור הקולנוע. בגדול כאשר עלילות המשנה מסיחות את הדעת ומשתלטות על העלילה המרכזית - הרי שיש בעיה. יותר מכך, עלילות המשנה אמורות לתת עומק נוסף, ולהוסיף רבדים חדשים לסרט. עם כל הכבוד לג'קסון - הסרט הזה הוא שעטנז. תערובת לא ברורה של החלומות הקולנועיים של ג'קסון - וכנראה שהפארודיה על כך שהוא הוחלף באמצע על ידי במאי אחר בגלל תשישות מתבררת כאמת לאמיתה. לא ייתכן שבמאי אחד (ולא משנה על איזה סמים הוא נמצא) יצליח ליצור את התערובת הזו של רומנטיקה-אקשן-פנטסיה-אלגוריה-אימה-סרקזם-פעלולים-קומדיה-דרמה-ועוד כמה דברים ששכחתי.
בשורה התחתונה הסצנות שאתה טוען שלא ארכו יותר משלוש וחצי דקות לקחו זמן מסך גדול פי עשר (לפחות) - הנה דבר אחד ארוך מדי. שנית סיפור האהבה שמתפתח על סיפון הספינה אינו מצליח ליצור את הניגוד הרצוי אל מול סיפור האהבה של קונג ולכן גם הוא מיותר. באופן כללי יש תחושה ברוב הסצנות של מסטיק לעוס שנגמר לו הטעם. זה לא מוריד מיופיין של סצנות כגון סצנת מרדף הדינוזאורים (שאינה שייכת לסרט) היפיפייה, או סצנת האגם בניו יורק ההזוייה לחלוטין - ואגב סצנת השקיעה באי היתה כל כך מוגזמת שאני לפחות נותרתי עם גיחוך בסופה - יכול להיות שהעדינות הקרנפית הזו דרושה כיום כדי לחלץ רגש מצופי הקולנוע האטומים אבל עבורי זוהי פארסה.
לסיכום רק אומר כי נרניה הוא הניגוד המוחלט לסרט הזה ועל כך כאמור ניתן לקרא את הכתבה שלי במדור הקולנוע.
ואגב, הערה אחת למפיקי נרניה - אם אתם יודעים משהו על טובות ההנאה המוזכרות למעלה בפתיל - אני טרם קיבלתי את הצ'ק שלי.
|
|
14 ראשית ידידי...
|
|
1:33:00 05/01/2006
|
אלון רוזנבלום
|
|
בלי נדר, אני מסכים להרים את כפפת ה- 600/1000 מילה למרות שזו כפפה כבדה בשבילי בימים אלו.
שנית - אלי - שישב לידי בזמן נרניה, המשפט שאמרתי בסוף ההקרנה היה: 'לא סבלתי, אפילו נהניתי, אבל זה סרט מחורבן'. זה ידוע שאפשר להנות גם מסרטים מחורבנים.
אני חושב שבנרניה נעשו כל כך הרבה החלטות שגויות בכל רמה קולנועית אפשרית, אפ זה בתסריט, ליהוק, צילום, בימוי וכו'. אמדסון הוא במאי אנימציה טוב ואכן קטעי האנימציה הם הטובים יותר.
ההנאה שלי מהסרט נבעה בעיקר מהרצון למלא את כוס הנוסטלגיה ולשחזר את אותם לילות שאבי ישב ליד מיטתי והקריא לי את סדרת הספרים (אתם רואים, גם אני יכול להיות שמלצי כשאני רוצה).
הליהוק בסרט הזה הוא מאוד בעייתי, ואפילו בחירת הקולות. למשל, בחיים לא האמנתי שאסלן הוא ליאם ניסן והקול נראה לי מודבק ולא הגיוני. הדמות המצויירת הייתה הרבה יותר מרשימה מקולו האנמי והלא מעניין של ניסן. על הילדים כבר הבעתי את דעתי. אבל מה שהכי עיצבן אותי הוא המטיפנות של הסרט, ולא הכוונה היא למטיפנות דתית אלא קולנועית (חוץ מהקטע הנוראי, כל כך נוראי הזה עם סנטה קלאוס) בחיי שחלק גדול מ'נרניה' - מבחינתי לפחות הוא what were they thinking כשהתשובה המתבקשת היא, הם פשוט לא חשבו!!!
הקולנוע של אדמסון הוא קולנוע מיושן, לעוס, לא מעניין ולא אינטילגנטי. אני מסכים שבשביל ילדים הסרט הזה הוא מצויין והוא חוויה (ואכן אחייניתי בת ה- 7 מאוד נהנתה ממנו) אבל כאן זה נעצר בערך.
חווית הצפייה שלי (ושל חלק מכותבי האתר) הייתה שונה מחוויה של צופה רגיל. ראשית, היינו המון אנשים שהגיעו עם זיקה ואהבה לתחום, שנית האווירה שנוצרה עוד לפני הסרט עם אנשי משחקי התפקידים הניפלאים שהתלבשו כראוי ועברו בין הצופים. התפאורה של הקולנוע בה היו עצים, שלג משומה והרבה נצנוצים וההייפ הגדול והתרגשות של כולם תרמה לאווירה החיובית. ושלא לדבר על כך שהכרטיסים היו בחינם.
אני בטוח שאם הייתי יוצא בערב, לוקח בייבי סיטר (למרות שאין לי ילדים), עומד בפקקים, משלם על חנייה מחירים מופקעים, עומד בקופה וקונה כרטיס במיטב כספי, עובר חצי שעה של פרסומות ובקרובים ואז רואה את 'נרניה' הייתי יוצא הרבה יותר ממורמר וחושב שפשוט רומיתי.
תאמינו לי שאני עדין כלפי הסרט הזה רק בגלל רגשות הנוסטלגיה הרבים שיש לי לסדרת הספרים.
יאללה זיו, BRING IT ON!!!
|
|
15 לא כתבת למה קונג הוא חוויה קולנועית
|
|
16:36:00 05/01/2006
|
זיו קיטרו
|
|
לא אהבת את נרניה, אני מוכן לקבל. קונג כיצירה הקולנועית של השנה קשה לי לקבל. כתוב את הכתבה המזוינת ואני אגיב בכתבה משלי.
|
|
|
|
|
קישורים
|
|
|
חדשות אחרונות
|
קולנוע
|
19/11/2010
|
זה שיר פרידה – ISF סוגר את שעריו
|
11/09/2010
|
עיבודים לרוב - והפעם המגדל האפל מאת סטפן קינג
|
14/08/2010
|
חרב אור הכחולה תגיע לקרן הכחולה
|
08/08/2010
|
הצצה בלעדית לטיזר של האוונג'רס
|
30/07/2010
|
הנוסע השמיני : ההתחלה
|
|
טלויזיה
|
17/10/2010
|
פרק השבוע של האקס מן - פרק 76 והאחרון
|
30/09/2010
|
פרק השבוע של האקס מן - פרק 75
|
27/09/2010
|
פרק השבוע של האקס מן - פרק 74
|
20/09/2010
|
פרק השבוע של האקס-מן פרק 73
|
10/09/2010
|
פרק השבוע של האקס מן- פרק 72
|
|
ספרים
|
06/09/2010
|
הוצאה מחודשת לצלל-אלף
|
30/07/2010
|
אן רייס משתגעת סופית
|
25/07/2010
|
ספר הנופלים של מאלאזן נסגר.
|
14/07/2010
|
הכבוד המיצרי
|
27/06/2010
|
והמנצח במדלית זהב... ניל גיימן
|
|
סיפורים
|
04/06/2010
|
נפתחה תחרות הסיפורים הקצרים על שם עינת פלג ז"ל לשנת 2010
|
02/05/2008
|
סקופ בלעדי ! פנטסיה 2000 ב-2008
|
12/09/2007
|
שנה טובה
|
09/08/2007
|
פרס גפן 2007 – הצבעה לשלב א'
|
06/08/2007
|
תחרות סיפורים שנתית – פרס עינת
|
|
קומיקס
|
22/07/2010
|
האם היו ערפדים בתורה?
|
13/07/2010
|
הארווי פארקר נפטר בגיל 70
|
15/07/2009
|
קומיקס וירקות לפרס אייזנר
|
05/07/2009
|
מייקל ג'קסון הקומיקס
|
03/06/2009
|
אלכס רוס ומייק קארי חוברים למען ה-Human Torch
|
|
מקומי
|
02/09/2010
|
להפחיד בעברית
|
26/07/2010
|
פסטביל אייקון מחפש כריש מכירות
|
24/05/2010
|
קול קורא להגשת אירועים לפסטיבל אייקון
|
28/11/2009
|
כנס מאורות בנושא אסטרונומיה ומדע בדיוני יוצא לדרך!
|
15/08/2009
|
מכרז לפעילות דוכן יד-שנייה באייקון
|
|
מסע בין כוכבים
|
15/05/2009
|
Q כאן
|
12/05/2009
|
צוות שחקני פרייזר עושים כבוד לסדרת וויאג'
|
11/05/2009
|
קפטן גים טי קרי דור ההמשך
|
05/05/2009
|
אבודים במסע בין כוכבים
|
17/04/2009
|
וכך זה התחיל
|
|
אנימה
|
02/09/2008
|
Voltron בדרך למסך הגדול
|
17/04/2008
|
Ghost in the Shell -3D
|
20/03/2008
|
פוניו לא סתם על הצוק
|
19/03/2008
|
'ננה' בין המועמדים לפרס טזוקה
|
16/03/2008
|
קיטארו למבוגרים
|
|
אימה
|
12/09/2007
|
שנה טובה
|
13/11/2006
|
הצצה ראשונה ל- The Hills Have Eyes 2
|
06/11/2006
|
מסורת לא שוברים - בהאלווין הבא - מסור 4
|
25/10/2006
|
זומבים זומבים ועוד זומבים ב''יום המתים''
|
24/10/2006
|
פינהד כפי שמעולם לא ראינו אותו
|
|
משחקי תפקידים
|
05/02/2010
|
כנס מבוכים ודרקונים, 28 בפברואר 2010
|
27/09/2007
|
טקטיקה - חנות משחקים חדשה בדיזינגוף סנטר
|
12/09/2007
|
שנה טובה
|
24/07/2007
|
כנס "קרא-קון" לשיטות משחקי תפקידים
|
26/02/2007
|
כנס ביגור
|
|
עתידנות
|
11/12/2008
|
הלו, שומעים אותי?
|
23/11/2008
|
פריצת דרך בהשתלות
|
05/11/2008
|
אנרגיה סולארית
|
31/10/2008
|
מטוסים גרעיניים?
|
24/10/2008
|
שמש נצחית בראש צלול
|
|
משחקי מחשב
|
25/07/2010
|
הטריילר החדש של DC universe
|
26/06/2009
|
מלחמת הכוכבים לגו
|
19/02/2009
|
Counter-Strike המשחק האהוב ביותר בישראל של 2008
|
18/07/2008
|
DC משיקה את DC Universe Online, משחק רשת מרובה משתתפים
|
14/06/2008
|
Old Republic 3?
|
כתבות אחרונות
|
קולנוע
|
איך למדתי להפסיק לדאוג ולאהוב את אבודים זהו.
חגי אלקיים
27/06/2010
שש שנים עברו-חלפו להן. שש שנים של שאלות, של תיאוריות, ובעיקר – של דמויות.
|
|
טלויזיה
|
פרק ראשון מ''בן אלמוות מאת רוג'ר זילאזני''
רוג'ר זילאזני (1937-1995)
25/12/2008
במהלך "שלושת הימים" נחרב כדור הארץ. בני האדם עזבו כבר מזמן את הערבות הרדיואקטיביות השוממות והפכו לנוודים, בני בלי בית, המתגוררים ביקום לא להם. רק מתי מעט, אידיאליסטים, מוזחים, שארית הפליטה, עושים את דרכם בין הצללים בחיפוש אחר אתמול שלעולם לא יחזור.
|
|
ספרים
|
ג'ובניק: סיפור אישי -רקע לאומי
עופר ברנשטיין
06/10/2008
כתבה חדשה ומעניינת של לא אחר מעופר ברנשטיין.
|
|
סיפורים
|
פנטזי.קון 2009
יוליה שנרר
11/08/2009
מציאות או פנטזיה?
|
|
קומיקס
|
צריך סוף לסיפור אהבה? ביקורת סרט
רז גרינברג
18/04/2008
מאז יצירת המופת הראשונה שלו, "Voices of Distant Star", נשמע קולה של חבורה צעקנית ונרגשת שהכתירה את הבמאי מקוטו שינקאי בתואר "מיאזאקי הבא". אם לשפוט על פי סרטו האחרון, "5 סנטימטרים בשניה", בקרוב מאוד נצטרך להודות שהם צדקו.
|
|
מקומי
|
אז למה להם פוליטיקה עכשיו? ז'אנר האימה כמבטא הלך רוח פוליטי
איתן גפני
16/05/2007
מאמרו החדש של איתן גפני על הזוועתונים החדשים של הקולנוע
|
טינה לאמריקנים: ביקורת על הטינה 2
איתן גפני
16/05/2007
איתן גפני חוזר עם ביקורת על הטינה 2 וסרטי אימה המבוססים על סרטי אימה יפנים
|
|
מסע בין כוכבים
|
Fuzion- the generic rules
אבי סבג
01/12/2006
חברת hero games יחד עם R. Talsorian איחדו כוחות כדי ליצור שיטת משחק אוניברסלית שתנצל את היסודות העקרונות שבשיטות הגיבור וב- Interlock (שיטת המשחק של R. Talsorian) ותתיך אותם לכדי שיטה פשוטה, גמישה, פתוחה אוניברסלית וחופשית, כלומר שתופץ חינם ברשת. התוצאה, כפי שנראה, היתה טובה משקיוו.
|
|
אנימה
|
כוח המחץ- התמונות
עומרי בר-לב
30/01/2009
|
|
אימה
|
מטאל גיר סוליד 4
עומרי בר-לב
20/07/2010
מטאל גיר סוליד, היא אחת מסדרות המשחקים הנחשבות ביותר שיש היום. הסדרה התחילה לפני יותר מעשרים שנה ועדיין רצה בהצלחה גדולה.
|
|
משחקי תפקידים
|
|
עתידנות
|
|
משחקי מחשב
|
|
|